A TRIP ROUND THE WORLD ...

Eerste dag Santiago

Hallokes ¡

Onze eerste dqg in Chili zit er bijna op ... na het afscheid op de luchthaven stonden we alletwee toch wel met een krop in de keel, maar daarna ging het vrij snel van vliegtuig op vliegtuig en voor we het beseften stonden we hier voor de deur van onze hostel. Na de eerste korte verkenning van de stad staat er hier nu al een feestje gepland, we staan er goed op ... Verder valt er nog niet echt veel spannends te vertellen, maar binnenkort zeker meer.

Iedereen nogmaals bedankt voor het mooie afscheid ¡

Ciao Yse en Zappe

Christophe Ysewyn

Hey dag mannen,

Blij te horen dat jullie reis een goede start kent.
Goed begonnen is namelijk half gewonnen.
We beseffen het nog niet zo goed dat het zo lang zal duren voor we jullie terug zien.
Zeker veel verhalen en foto's posten. Dan kunnen we op de voet volgen wat jullie daar allemaal uitspoken.

Veel plezier.

Christophe

mama

hallo daar Chilenen,
Lukt het spaans al een beetje?
De zakdoek bij het afscheid is intussen al gewassen en gestreken, nu kan ik beter genieten van al je reisverhalen en mooie foto's.
Van Joker hebben we al bevestiging gekregen dat dat reis gegarandeerd is en als jullie op 13 april in de luchthaven arriveren kan je genieten van gratis transfer. Dus dat moeten we nog eventjes bevestigen.
Geniet verder van het mooie weer, want hier ziet alles weer wit.
espeso colchón La Mama

tante rita

hoi de jongens
hier ben ik en het doe me en plezier dat jullie goed aangekomen zijn doe zo voort en nog veel mooie dingen te zien

tnate rita

JP

Geniet ervan heren!!
Het zal ook weer even snel voorbij zijn die reis ;-)

Joris Boden

Hey Jurgen en co,

Ge zijt er eindelijk aan begonnen, amuseer u!

Doe ze ginder in Zuid-Amerika allemaal de groeten, en mocht ge in Argentinië iets nodig hebben geef een seintje dan probeer ik wel iets te regelen.

Groetjes,

Joris