A TRIP ROUND THE WORLD ...

Hong Kong to India / Home

De laatst twee wekenin Thailandwarenécht vakantie, heerlijk niets doen aan het zwembad of het strand. Jurgen had bezoek van zijn mama en ik ben nog een tijdje opgetrokken met Olivier, Kelly en Victor (hun zoontje die net 1 jaar geworden was). Op 3 oktober zijn we dan allemaal samen gekomen op de luchthaven van Bangkok vanwaar Danielle, Olivier, Kelly en Victor naar huis gevlogen zijn en wij naar Hong Kong.

Hong Kog was een erg leuke stad waar we opnieuw heel wat volk tegengekomen zijn; Daphne en haar familie (die haar broer kwamen bezoeken), George (leren kennen tijdens het duiken in Indonesië) en Rob Van Neck (ondertussen waarschijnlijk de grote baas van Philips). Geen gebrek dus aan de nodige feestjes, etentjes, ...

Donderdag 8 oktober was voor ons dan ook meteen de laatste avond samen na een dikke 8 maanden (snif snif) want de volgende middag zou Jurgen doorvliegen naar India. Ikzelf had ondertussen beslist terug te keren naar huis, ik vloog dan ook enkele uutjes later richting België ... Ondertussen zit Jurgen veilig in India en sta ik dus terug met de voetjes op de grond in Antwerpen. We houden jullie verder op de hoogte !