A TRIP ROUND THE WORLD ...

Vaarwel Santiago

Hallo België ¡

Hier zijn we dan eindelijk met ons eerste echte verslag ... binnen enkele uurtjes nemen we de bus naar het Zuiden (Pucon) om daar van de natuur te gaan genieten ¡ Na bijna 5 dagen in de drukte van Santiago kijken we hier echt naar uit. Maar we zullen jullie eerst even informeren over de afgelopen dagen ...

We hebben 3 dagen lang in de voormiddag Spaanse les gehad, het was een hele uitdaging om op vakantie zo vroeg op te staan (7u30), maar we hopen toch dat dit zen vruchten zal afwerpen. In de namiddag hebben we telkens getracht om de stad te verkennen en dit was de moeite. Santiago is een leuke stad die veel wegheeft van een of andere Spaanse grootstad met veel westerse invloeden. Dit was dus de perfecte plaats om ons avontuur te starten. Gedurende deze periode verbleven we in een gezellige hostel in de Barrio Brasil, het was leuk on mensen te leren kennen en we hebben ook meteen geleerd dat wat wij doen niet erg uniek is, iedereen overtreft ons hier me 12, 18, ... maanden ¡ De avonden waren erg gezellig met coctails en bbq aangeboden door de hostel eigenaar ¡

Normaal was de plan van gisteren naar Valparaíso (Blankenberge van Santiago) te trekken, maar daar zijn we dus niet geraakt. We hebben bijna 2 uur op onze bus zitten wachten tot bleek dat de kerel van de info balie ons naar de verkeerde Terminal gestuurd had en we ondertussen onze bus gemist hadden L Daarom hebben we dus besloten om een dagje vroeger naar Pucon te vertrekken ...

Een van de volgende dagen zullen we eens wat fotootjes posten ¡

Groeten, Olivier en Jurgen

claessens Emmy(unibo)

dag olivier,blij dat ik je kan volgen!Ben benieuwd naar de foto/s! Twee uur wachten op een bus,ja olivier en zo zal je nog veel meemaken !Nog vèèl reisgenot en de grtjs van EmmyxChris

Jan V

Leuk jongens. Dat wachten op de verkeerde bussen hoort er gewoon bij. Misschien wat beter opletten tijdens de Spaanse les. :-) Succes en geniet ervan.

Tina & Herbert

Hallo Jürgen, wir haben gerade mit deiner Mutter als Dolmetscherin deine Nachricht gelesen. Wir freuen uns, dass es dir gut geht, und finden es toll dass ihr spanisch lernt. Danielle hat uns geraten ein Wörterbuch zu kaufen, damit wir deine Berichte übersetzen können. Wir haben uns gut in Teneriffa erholt. Euch wünschen wir eine gute Zeit, passt auf euch auf. Bis zum nächsten Mal.
Tina & Herbert

JP

Blijf positief, nog altijd ni verkracht Yse!!!

ielde

Hallo jongens
2 uur (valt al bij al nog mee) maar ...
ligt het aan de organisatie of aan de Spaanse les ?
Ben echt wel benieuwd naar foto's .
Thuis alles dik in orde : ikzelf dit week end naar de Ardennen. Papa vond 2 dagen al lang maar is zich aan 't voorbereiden op mijn afwezigheid tijdens bezoek aan Peru. Morgen heel vroeg vertrekken we voor 2 dagen naar Gerona (golf).
Kamer al mooi opgeruimd en Jolie maakt zich een leuk nestje.
Vrijdag zal ik eventjes de rol van oma opnemen ; dan komt Noa slapen en wees gerust, we zullen hen knuffelen en vertroetelen .
Lieve jongens, geniet verder maar ook wijs zijn .
xxx

Olivier

Hey iedereen, morgen gaan we proberen wat fotootjes te posten ... nog even geduld !

@Mama : Die 2 uur lag echt wel aan het feit dat er iemand ons verkeerd had gestuurd, maar ja da viel inderdaad nog heel goe mee ! Amuseert jullie in Gerona en verzorgt mijn petekindje heel goed he !
Groetjes xxx

filip franck(den tijger)

hallo zappe,

dit ter info:we hebben zondag terug onze eerste match gespeeld, 9-2 gewonnen tegen Nielse,voorgaande weken waren alle matchen steeds afgelast,zo blijf je wat op de hoogte van onze reserve-B matchen

we wensen je vanuit de ganse ploeg veel plezier en bijkomende wijsheid toe , tijdens uw trektochten

ik probeer je wat te volgen , zeker als je in peru komt(wij gaan in augustus), dus als je wat tips hebt, laat maar komen

groeten
den tijger

Strasbourgse koppel

ejjjj Jurgen en metgezel,
woooow zotte foto's, ziet er echt zalig uit!
sinds vijf minuten geleden hebben we internet op ons kot daarmee de late reactie. Hier is het ook super chill, we sturen snel een langer mailtje. goe genieten en hou ons op de hoogte
salut, gros bisou, liesje en nicolaas