A TRIP ROUND THE WORLD ...

Brazil lalalalalalala laa...

Na ons bezoek aan de Iguazu Falls zijn we met de bus Brazilië binnengeredenmet als eerste stopPorto Alegre. Veel viel er hier niet te zien, maar hier hebben we Nathalie (schoolvriendin van Jurgen)opgepikt ensamen zijn we naar de hoofdstadBraziliagevlogen.

Brazilia is een stad die in de jaren ´60 is ontworpen door architect Oscar Niemeyer om de plaats van Rio als hoofdstad over te nemen. Over heel de stad zijn erprachtige gebouwen te zien, we hebben dan ook de nodige kilometers afgelegd. Makkelijk was het bezoek niet, want de stad is volledig ontworpen op maat van de auto, er zijn zelfs nauwelijks voetpaden. We hebben met zijn 3-en in een vier tal dagende staddoorkruist. De laatste dag hebben we afscheid genomen van Nathalie en zijn we op de bus gestapt richting Rio !

Hier in de hostel kunnen we geen foto's uploaden, dus diehebben jullie nog tegoed.

Momenteelgenieten we van een weekje rust hier aan het strand van Ipanema (strand naastCopacabana), maar daarover later meer ...