A TRIP ROUND THE WORLD ...

Welkom op onze reisblog !

Hallo,

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we reeds geweest zijn ! Meer informatie over onze reis vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat ? Meld je dan aan voor de mailinglist door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom ('Blijf op de hoogte').

Hopelijk tot binnenkort en laat gerust af en toe eens een berichtje achter !

Groetjes,

Jurgen en Olivier

Reacties

Reacties

PJ & Liese

Soy el primero en su blog! Buena suerte hombres!
Hasta la proxima.

JayJay Sabrina y Emiliano!!!

Maak ons jaloers met jullie avonturen daar!!
Veel geluk x

Stephanie

Ziet er echt bangelijk uit hé! Ben jaloers...
Geniet er in ieder geval maar goed van en ik ben curieus naar al de spannende verhalen.
Groetjes,
Stefke

Elke

Niet vergeten aan mij te denken op de machu pichu,hè! Good luck fellas! We'll miss you!
x

tante rita en nonkel ferna

hoi zo te horen ale lezen hebben jullie al wat gezien
hier is alles normaal ik ben wel benieuwd naar de foto,s
nog een goeie reis verder en tot wederhoren

tante rita en nonkel ferna

Carlo & Caroline

Hey we zien dat het jullie goed gaat,houden zo en geniet er van! Maak ons maar lekker jaloers ja ;-). Zappe zonder jou zijn we vandaag toch met 9-2 gewonnen !!!!! Groetjes vanuit het koude Belgie x

Nonkel Alex

Hallo Olivier,
Hier is dan een eerste briefje van uw klein nonkelken Alex. Ik kan mij nu ook al stillekens bij de grote mensen rekenen want ik kan nu ook al een klein beetje met de laptop werken (vrij 20/2 heb ik mijn eerste les gehad van je papa. Eerst en vooral hoe gaat het ginder in die verre landen ? Elke dag kijk ik wel 2 of 3 keer of er nieuwe berichten zijn maar helaas geen berichten. Ik heb weinig tijd want ik ben aan het werken aan onze Roel zijnen bouw. Nu ga ik stoppen want nen echten brievenschrijver ben ik niet.
Groetjes Tante Mecht en Nonkel Alex.

Hier met de secretaresse van Nonkel Alex. Dat ziet er een echt snoepreisje uit hé. Geef mij eens het adres van dat bedrijf ik ga daar ook eens solliciteren. Allé nog niet direct se want 'k heb net een weekje krokusvakantie dus het komt mij nu zo niet uit. Dikke kus van uw teerbemind nichtje Betty

Olivier

Hey Nonkel, Tante en nichtje,

Alles dik in orde hier hoor ! We zitten ondertussen terug in Chili om hier het natuurpark Torres Del Paine te bezoeken, we hebben ons nog geen seconde verveeld !

Dat internetten lukt blijkbaar al redelijk goed he, uwe leraar heeft dat goed gedaan ...

Groetjes aan heel de familie ! Olivier

tante Rita

hoi hoe is het daar alles goed zie ik dan is het zo als hier er is nog niets veranderd alleen ik heb een nieuw hondje een mini maltezer en het noemt boke
groetjes aan jullie

tante rita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!